RAček

V okviru javnega razpisa »Razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda« je UP PEF pridobila projekt za celovito transformacijo zelenega in digitalnega izobraževanja. V projekt je kot konzorcijski partner vključen tudi naš vrtec.

Projekt, ki ga sofinancirata Ministrstvo RS za vzgojo in izobraževanje in Evropska Unija – NextGenerationEU, se bo izvajal z namenom krepitve digitalnih kompetenc ter temeljnih znanj računalništva in informatike z razvojem računalniškega mišljenja.

V okviru projekta se bo razvilo računalniško mišljenje z vključevanjem STEM (angleško Science, technology, engineering, and mathematics) kompletov za doseganje operativnih ciljev kurikuluma za vrtec oziroma operativnih ciljev učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda v osnovni šoli. 

Na__rt_za_okrevanje_logo.JPG

Razpis je bil objavljen znotraj evropskega Načrta za okrevanje in odpornost je v okviru razvojnega področja Pametne, trajnostne in vključujoče rasti opredeljena tudi krepitev digitalnih kompetenc, oziroma tistih kompetenc, ki jih zahtevajo novi sodobni poklici in zeleni prehod.  

Namen je krepitev digitalnih kompetenc ter temeljnih znanj računalništva in informatike z razvojem računalniškega mišljenja pri strokovnih delavcih in otrocih oziroma učencih v vrtcih, osnovnih šolah, osnovnih šolah s prilagojenim programom ter zavodih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikom s posebnimi potrebami, s poudarkom na vlogi sodobnih učnih oblik in metod dela ter medpredmetnega povezovanja 


Namen projekta je tudi razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda. Projekt poudarja sodobne učne oblike in metode dela, medpredmetno povezovanje ter uporabo STEM pristopov. 

V ta namen bomo oblikovali projekt, ki se osredotoča na razvijanje računalniškega mišljenja v zgodnjem otroštvu, prehodu med predšolsko vzgojo in osnovno šolo ter za učence do 5. razreda osnovne šole. V tem obdobju otroci svet doživljajo celostno, zato je pomembno, da se učijo medpredmetno. STEM pristopi omogočajo integracijo različnih predmetnih področij, kot so znanost, tehnologija, inženirstvo in matematika, kar spodbuja celostno razumevanje in reševanje problemov ter omogoča otrokom raziskovanje in povezovanje znanj iz različnih področij. Ravno to spodbuja kritično mišljenje, ustvarjalnost in praktično uporabo znanja, kar je ključnega pomena za razvoj računalniškega mišljenja. 

Vodja projekta: dr. Sonja Čotar Konrad

Vsebinski vodja projekta: dr. Sanela Hudavernik drugi člani razvojne skupine na UP PEF: dr. Maja Lebeničnik, dr. Nastja Cotič, dr. Blaž Simčič , dr. Marina Volk in dr. Danijela Horvat Samardžija 

Konzorcijski partnerji projekta: UNIVERZA V MARIBORU (FAKULTETA ZA NARAVOSLOVJE IN MATEMATIKO) , UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA RAČUNALNIŠTVO IN INFORMATIKO 

ter deset VIZov:

I. OŠ Celje
OŠ Šmarje pri Kopru - vrtec
OŠ Šmarje pri Kopru - šola 
OŠ Vojke Šmuc Izola
Vrtec Jelka
Osnovna šola Solkan 
Vrtec pri OŠ Oskarja Kovačiča Škofije 
Osnovna šola Livade izola 
Osnovna šola Dušana Bordona Semedela - Koper
Vrtec Pedenjped Ljubljana

Koordinatorica: maja kiš

 

 

Izdelki v okviru projekta